Detik Indah Fine Art


http://www.detikindah.com/fineart/

Selamat sejahtera rakan- rakan dan pengunjung blog saya, setelah beberapa minggu menguji dan menimbang pelbagai perkara, hari ini secara rasminya telah melancarkan koleksi karya- karya fotografi saya sejak tahun 2007 hingga kini selain fotografi perkahwinan.

10393956_985105624837942_65108325556910547_n

Di dalam website ini anda boleh melihat fotografi abstrak dan lanskap yang saya kumpul sejak mula berkecimpung dalam bidang fotografi pada tahun 2007 sehingga kini, di ambil di merata ceruk seluruh Malaysia hanya kerana minat yang mendalam terhadap seni secara amnya.

Neutral-modern-bedroom

Pada masa hadapan saya juga berminat untuk mengadakan kelas fotografi asas kepada remaja- remaja yang berminat dalam bidang ini sebagai tanggungjawab saya kepada masyarakat, tetapi buat masa ini masih belum ada struktur / sukatan pelajaran yang jelas untuk dilaksanakan. TETAPI jika kesihatan mengizinkan ini janji saya kepada anda bahawa saya akan mengadakan kelas di masa hadapan.

8-Modern-living-room

Jadi, kepada anda di luar sana, samada peminat seni absrak, fotografi, perekabentuk dalaman, arkitek, pemaju perumahan dan ejen hartanah yang memerlukan hiasan kepada rumah, pejabat, lobi hotel, rumah contoh dan sebagainya boleh menghubungi saya di diwant[at]detikindah.com atau Whatsapp ke 012-3785093 untuk mengetahui lebih lanjut proses pembelian hasil karya ini.

black-and-white-living-room-decorating

Setiap karya yang di pamerkan akan dicetak dalam kuantiti yang terhad supaya dapat mengekalkan nilai eksklusif yang tersendiri.

 

Copyright Detik Indah Fine Art 2014- 2015. All Rights Reserved

Leave a Reply

